Diákok felkészítése - Interaktív előadássorozat

2019.11.13.

Az öt alkalom során a diákok megismerkedhettek az iskolában alkalmazott módszertanokkal, mint a 

A pénz világa projekt: a projektben három területet terveztünk a pénzügyi-gazdasági ismeretek, vállalkozói kompetenciák fejlesztésére vonatkozóan:
1.     A modulhetek keretén belül a tanévben három alkalommal,
2.    tanítási órák anyagába építve: osztályfőnöki, matematika, történelem, informatika, életvitel és gyakorlat, földünk és környezetünk órákon,
3.    és szakköri formában.

A testi-lelki egészség megőrzése

A diákrelax és a boldogságóra programból kaptak ízelítőt. Két csoportra osztottuk őket, és felváltva tartottuk a foglalkozásokat, így saját élményt, benyomást szerezhettek ezekről az új módszerekről. 
Végezetül ismertették velük a testi-lelki egészség megőrzéséhez kapcsolódó programkínálatot. Megbeszélték a foglalkozások időpontját, helyszínét, a szükséges felszerelést. 

Informális és nem formális tanulási tevékenységek

Az informális és nem formális tanulási lehetőségek gazdagítására kidolgozott modulhét rendszerét mutatuk be az érintett diákoknak, hogy megismerjék a program megvalósításának módját.

Közösségi programok

A gyerekeket a tanév elején már tájékoztattuk az énekversenyről, ez alkalommal a ismertettük a versenyek időpontját és a tematika alapján a gyerekekkel közösen kiválasztuk az énekelendő dalokat. 

Problémamegoldó gondolkodás

A 2018 szeptemberében bevezetésre került Kalózok Birodalma szabaduló szoba volt a program fő témája és a tanulók ezzel kapcsolatos tapasztatai, észrevételei, élményei.